May 13, 2015

Pulau Perhentian...

Assalammualaikum...

Bukan nak bercerita sangat pun , cuma nak kongsi gambar gambar kami di pulau perhentian .Sikit saja gambarnya tapi kenangannya memang mengamit jiwa....



Masa mula-mula naik bot ....semua bersopan saja duduknya ....selepas setengah jam Affan dah naik atas riba saya ...
Masa ni semua sudah kebosanan .....semua dah jalan sana sini dalam feri ...
Laut yang membiru ....
Saya snap ni bila feri berhenti -henti hantar penumpang ke chalet masing-masing so memang nampak ikan ...masa ni memang dah teruja sesangat 
Dari jeti nak ke chalet , jauh juga berjalan ...
Chalet check in pukul 11....check out pun pukul 11....kami tengah makan bekal 
Saja ....mana tahu nak buat sebiji di kampung ....heheheh


Masa ni saya dalam water taxi...air cetek so enjin tak boleh dihidupkan...nampak coral .....saya memang suka sangat ...

Sampai disini dulu .Insya Allah jumpa di next entry....

11 comments:

  1. bestnya kak.. saya suka ke laut.. ke pulau.. tunggu si kecik besar sikit baru bleh plan.. seronok tgk akak dan anak2.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu lah besar sikit ...nak jalan pun best ,tak payah nak dukung-dukung.Akak dulu mcm tu lah juga hehehe

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Wah lama tak mandi laut dan main pasir.
    Teruja tengok gambar yang dikongsikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalu saya tak suka sangat ke pantai sebab panas ....tapi bila ke pulau ni anginnya sejuk...panas matahri memang panas , tapi selesa...

      Delete
  3. clear nya air dia, cantik, cantik!
    Dah lama tak pergi laut belah china selatan. Laut selat melaka tak best. Hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak pun dah lama tak ke laut selat melaka ...sebab balik terengganu memang pergi pantai

      Delete
  4. Dulu masa g pulau tioman, memang bosan duk atas feri. Lama dah tak pergi pulau2 ni. Teringin juga satu hari jejak kaki ke Pulau Perhentian juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pernah pergi tioman tapi adalah juga baca, nak naik feri tu yang boring kena beratur , tapi perhentian naik feri kecik2 je n banyak

      Delete
  5. Besnye bersantai tepi pntai..tp tu la, bab cuaca pns tepi pntai tu yg sy xbrape sukaaa..heeee

    ReplyDelete