Apr 4, 2013

Bersawang sudah....

Assalamualaikum.....

Bukan setakat rumah bersawang blog pun sakan lagi bersawangnya.Sabar jelah .Kali ni bukan blog sendiri tidak dijenguk blog orang lain pun sama .Sedih betul.Itu yang terlepas giveaway....tak ada rezeki kot ...

Sabtu minggu pertama cuti sekolah bangun pepagi kunun nak meronda dengan motor cari breakfast dengan husband tetiba dapat sms sepupu saya sebelah mak meninggal.Arwah mak asal dari Serom 3 Muar so kami pergi dengan MPV saya je .Adik dan abang saya di area KL pergi melawat .Dari Perak pun turun tapi lambat sampai.Pukul 11 jenazah di semadi pukul 12 kami sampai so just jumpa mok long dan sepupu yang lain lah .

Cuti sekolah pun saya tak kemana husband kerja anak-anak ada kelas tambahan.Qaid dan Affan demam.Saya pula sakit belikat kanan.Kadang rasa macam kebas sangat tangan.Seksa sangat rasa.Maybe banyak sangat guna tangan kanan.Kain pun tak sempat potong sabar je lah kan .Sakit ni kira kafarah dosa  .Terima dengan hati yang redha.

Dan Ahad sebelum cuti sekolah saya ikut rombongan sepupu husband ke Sg Besar .Jauh juga Sg Besar ni hampir 3 jam perjalanan .Selalu saya sampai ke Tanjung Karang je ini Sg Besar jauh lagi.Lagi 50km boleh sampai Teluk Intan ...jauhkan .Bila ikut rombongan ni best sebab pergi dengan saudara mara dan best lagi satu tu sebab boleh singgah beli ikan segar di Pasir Penambang.Walau kadang mahal sikit dari Sg Besar or Tg Karang tapi best la dari Bangi ni ....hehehe



Layan je lah gambar hantaran dari sebelah lelaki.Sebelah perempuan saya tak snap pun ....Panas beb ....

Ok sampai disini dulu nanti jumpa lagi yer......



6 comments:

  1. Takziah suzie..

    wah sibuk bebenor yer, patut lama senyanyer hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la ....kalau dah jadi supir gitu la gayanya ...tak sempat berakar

      Delete
  2. Kak.. tangan kebas2 tu tak cek doktor ke kak? takut tekanan darah je kak.. take care ye kak... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zila baru pergi ...doc bagi ubat sakit urat je ...huhuhu

      Delete
  3. ..sebok btl k.suzi ni..tu la dok tnggu gak, bile k.suzi ni nk update blog.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry la x sempat nak join GA zira kasi tu ....

      Delete