Jul 20, 2014

Dress labuh untuk widad

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah dah dapat handphone baru. Boleh update blog dari handphone je. Iphone lama dah nazak benar. iphone 3 nak update application pun tak boleh sebab system lama. Tp penganti ni bukan iphone pun. Janji ok.

Nak cerita dress widad. Baju raya. Dulu masa diaorang kecil beli je gown tapi bila dah besar susah nak cari baju yang tutup aurat. So kena jahit lah. Jubah anak anak ada juga tapi anak anak saya kurang minat sebab macam jubah orang dewasa.

Warna biru , kain suami saya beli masa outstation ke vietnam....
Seorang sehelai. Sebut pasal hadiah dari suami ni , ustaz kuliah agama saya disurau bagi tahu. Kalau outstation belikan hadiah untuk anak anak dan isteri. Hadiah mesti diserahkan dulu kepada anak perempuan dan isteri. Supaya nanti anak anak perempuan akan ingat the best man is ayah. Lepas tu baru serahkan kepada anak lelaki.Itulah katanya.

Panjang dah ni......sampai disini dulu.
Kita sudah didalam fasa 10malam terakhir, kejarlah lailatul qadar. Selamat beramal dibulan penuh baraqah ini .

5 comments:

  1. comell corak kainnya..bunga besarr gitu..siap beriben lagi..

    ReplyDelete
  2. mak widad pun ada dress ke tahun ni... saya teringin nak pakai dress tapi macam malu... banyak lelemak... heheheh...

    Husband saya lama dah tak outstesen.. hihihi...

    ReplyDelete
  3. Cantik dress Widad. Pandai mama Widad buat. :-)

    ReplyDelete
  4. Lama tak dengor cerita kak Suzie. Akak sihat ke? :)

    ReplyDelete