May 25, 2011

Pls comment ....my new bag

Ikut pattern dalam sebuah buku, no pattern just picture and how to make.So saya reka-reka sendiri.Husband kata terlalu rendah so bahaya sikit kalau letak purse.I'm not sure.Dalam gambar tali bag pendek je tapi yang ini saya panjangkan supaya boleh sangkut kat bahu.Selesa cuma bila husband cakap macam tu rasa macam ......alamak....hehehehe


Ada poket dan guna magnet button.



Macammana .....ok tak...reben pun saya ubah.Dalam buku guna reben baldu tapi mana nak carikan so saya buat je lah sendiri.Tak ada kain oren or kuning ,kalau ada mesti naik lagi seri kan .......

OK.....menu hari ini : ( nak juga entry)

Breakfast : macam biasa roti....

Lunch : Terubuk bakar ,cili kicap....nak sedap cili ,bawang diperap bersama perahan asam limau bila masa nak makan baru letak kicap.Pucuk manis masak lemak dengan bilis tempoyak .First time cuba and husband tak suka .saya pun....nape tak sedap....ada sapa-sapa ada resepi....

Minum petang : cucuk kodok pisang n durian 

Malam: Macaroni goreng......

2 comments:

  1. dia punya lekok tengah tu besar sgt,nampak mcm tak kena je....tapi corak kainnya cantik

    koleksi-cross-stitch-yang-antik

    ReplyDelete
  2. tq ct ...ok nanti try lagi ...hehehe kain tu memang cantik ...

    ReplyDelete