Dec 23, 2011

Breastfeed blouse


Assalmmualaikum...

Tempahan dari Adiha breastfeed blouse.Sempat juga disiapkan sebelum dia balik ke Besut.Lupa pula nak snap gambar anak Adiha Haziq tembam ...berketul peha...hehehe.Kain ni Vietnam cotton ,ada lagi stok dengan saya kalau siapa-siapa teringin boleh tanya saya RM70 sepasang.








Besday Adiha tudung hitam tu ,Besday Nadia juga tudung merah so disambut semalam.Mak mentua saya tudung hijau .Kek n laksa kelantan...dibuat di rumah kakak ipar saya Anida .


Mentua saya datang tidur semlam dirumah saya dan 2 malam di kakak ipar saya .Saya pula berkampung semalam disana ,anak-anak saya pula 2 malam.Petang tadi dah balik.Esok jadual saya mula berputar.Nak pergi jalan-jalan tengok-tengok sale tapi sekarang ni penuh je.Nak parking pun susah.Hujan pula tu kan...emmmm Selasa ni J card di Cheras Selatan ,boleh ke pergi ,tapi nak beli ye?

Ok jumpa lagi ....

2 comments:

  1. cantik nursing blouse tu...

    happy birthday kepada yang menyambut birthday tu :)

    ReplyDelete
  2. Noen...ooo namanya nursing blouse ye .Tak pernah la pula p google2 just letak je..heheh TQ

    ReplyDelete