May 25, 2012

Dress


Assalammualaikum....

Dress untuk wafi yang akan di pakai masa raya nanti.Ini kira macam test jugalah .Sebab lepas ni nak jahit 2 helai dress lagi.Untuk Sofiya dan widad.Bila dah jahit baju ni dah tahulah cara-cara senang nak jahit lagi nanti .3 hari juga saya dok mengadap dress ni .Itupun bukan full day ,petang baru dapat menjahit.Pagi sibuk nak kemas rumah, memasak, nak siap anak sekolah .



Kain ni adik saya beli di bandung.2 1/2 meter.So dengan wafi ni pendek sikit tu yang tambah renda kat bawah tu .Ok je kan ....

Model la kunun...hehehhee


Si Sofiya la snap gambar ni .Saya malas nak layan cuma suruh ambil gambar je .Hehehehe 

Rasanya semua orang dah sibuk dengan cuti sekolah ni .saya pun sama juga.Dan ada keje menjahit yang setimbun juga.Hahahahah nak pakai masa kenduri kakak saya 9.6 ni di Alor Star .Harap dapat la siap semua nya ...

Ok jumpa lagi nanti yer ....

5 comments:

  1. cantiknya dress n wafi :)

    br je tgk kat group 1h1p..rupa2nya dress ni kepunyaan wafi ye ^_^

    ReplyDelete
  2. Wahhhh cantiknya dresss, comeller dah pakai tudung camni. Saya malas betul nk layan si izzah nk pakai tudung, separuh jalan dah sumbat dlm beg umi, geram jerrrr

    ReplyDelete
  3. Noen ...hahaha yela blog nama lain kat fb nama betul...ada tak cara senang nak letak getah ni noen.akak jahit 2 pcs then sambaung lepas baru letak getah

    ReplyDelete
  4. Mila...comel kan puas la dok fikir macam mana nak letah getah kat pinggang tu ...hehehe saya pun tak malas nak bagi pakai tudung sebab nanti separuh jalan kan .Tapi beriya cakap sangat ikut je lah janji jangan separuh jalan .Saya dulu from 4 baru serius pakai tudung

    ReplyDelete
  5. Cantik dress kak Suzie jahit. Teringin dulu masa kecik, pakai gaun ada renda. :)

    ReplyDelete