Jun 14, 2015

Pesta Buku 2015

Assalammualaikum..

Pesta buku 2015 , kami sempat juga jadi pengunjung.Biasalah kami book Seri Pacific ...Dah jadi macam best pula lepak-lepak kat hotel sambil jalan-jalan ke pesta Buku .Tapi masa ni PWTC memang sibuk dengan musabaqah .parking memang susah walaupun kita hotel guest .
Buku banyak juga saya beli terutama anak-anak lah .Anak-anak yang excited.

Saya beli printis untuk anak-anak .Printis ni ada dalam buku teks darjah 2.Tapi Qaid belum beljar lagi .Selalu beli lego ini ada printis ok juga ...affan pun sama excited.
kami duduk tingkat tinggi juga ...lupa dah tingkat berapa...lift pula boleh nampak suasana KL ...siapa gayat memang kecut perut 

Lukisan di lobby Seri Pacific

Lobi Seri Pacific


Lobi Seri Pacific...

Bawah ni gambar kari kepala ikan ZK Jalan Kampung Atap .Memang terbaik .Ada tauhu dalam kari ni ..suami saya siap tambah tauhu lagi .Kami pergi sebelum ke Pesta Buku , Saya suka sangat .Ambik kepala ikan senangin kecik je sebab kami ber2 je yang sibuk makan , anak-anak makan kuah dan tauhu jer...Saya pergi hari sabtu sampai kedai dalam pukul 11.Orang tak ramai, banyak meja kosong lagi tapi ramai juga yang bawa bekas dan beli kepala ikan .Maybe nak makan ramai-ramai kat rumah .best juga kalau macam tu kan .Bak kata saya post yang dulu ...memang nak repeat ...hehehehe

Sampai disini dulu ...order cukup-cukup je , dan habiskan , jangan membazir 

2 comments:

  1. Belum lagi pernah cuba kari ikan ada tauhu.
    Teringin juga nak merasa.

    ReplyDelete
  2. Best, best, jalan-jalan pesta buku.
    Melelehnya tengok kepala ikan tu. Hehehe... cicah roti pun sedap ni.

    ReplyDelete