Oct 7, 2015

Raya korban 2015


Assalammualaikum...

Suasana Aidil Adha di taman saya baru ni....Saya beraya di Kajang saja.En husband tak balik so kami pun di rumah saja.
Surau saya tumbangkan 5 ekor kambing dan 2 kor lemnu.Alhamdulillah...semoga semangat kejiranan dapat diteruskan...

Lepas tu negara kita teruk dilanda jerebu ...hari ini baru saya dapat tengok matahari...bak kata Qaid sebulan tak tengok matahari...heheh...

Layan gamba yer....jumpa lagi 

7 comments:

  1. assalam kak. Mel pun beraya di n9 je. Tak balik kpg pun. Tapi ada rezeki juga dapat daging korban.hihihi

    ReplyDelete
  2. wsalam mel....lamanya x muncul hheeh...akak pun dpt tapi aku buat di kampung ...best dpt mkn dgg korban fresh kan...

    ReplyDelete
  3. Kami pun tak balik kampung.
    Betul lama tak nampak matahari jerebu kali ini.

    ReplyDelete
  4. Sedappp nmpk lauk dlm periuk tu... hehe...

    ReplyDelete
  5. Sedappp nmpk lauk dlm periuk tu... hehe...

    ReplyDelete
  6. Sedappp nmpk lauk dlm periuk tu... hehe...

    ReplyDelete
  7. Thank you for sharing in this article
    I can learn a lot and could also be a reference
    I hope to read the next your article updates

    [-] Vimax Asli
    [-] Vimax
    [-] Vimax Canada
    [-] Obat Vimax
    [-] Pembesar Penis
    [-] Agen Vimax Asli

    ReplyDelete