Nov 2, 2015

Kelas swimming

Assalammualaikum....

Saya 3-4 kali ke kelas swimming , bento swimming bawah bimbingan Dr Idris.Tapi cikgu saya Cikgu Ain.Saya sekelas dengan wafi sofiya dan widad.Qaid kelas boys Affan pula preschool.Tapi dalam group saya saya lah paling lambat belajar.Hahahaha.....Anak-anak saya dah 4-5 step kedepan ...saya dok sangkut kat step 2....hahahha 
Tapi , walau pun macamtu saya kira hebat juga ...(hahaha tak nak ngaku juga tak pandai swim ) saya dah semakin berani.Cumanya belum boleh lagi swim macam ikan ...Insya Allah kalau rajin ke kelas boleh ler berenang-berenang ke tepian...heheheh

Saya terfikir nak  join kelas swimming lepas balik dari Pulau Perhentian.Ruginya tak pandai swimming.....nyampah betul masa tu..hahahha So balik tu saya terfikir-fikir juga nak join.Lama juga lah ambil masa nak join kelas ni sebab kosnya pun satu.Bayar full terus , datang lah belajar berapa lama pun Dr Idris tak kisah janji pandai ...heheheh
Anak-anak saya walaupun tak pandai berenang tapi semua boleh lah juga terapung n swimming tipu-tipu.Sebab apa sebut tipu sebab bila dah masuk kelas baru tahu teknik dan baru tahu selama ni pandai swimming tipu-tipu je...hahahah
saya memang out terus ...penakut sangat .Tapi sekarang dah ok ....dah hilang rasa takut- takut tu ...

So sekarang inilah aktiviti kami sefamili ....hari sabtu petang melepak kat swimming pool...heheh syok walau main-main je pun tapi best jadikan riadah hari minggu ...balik dari kelas boleh sambung pergi alamanda or ioi...hehehe

Sekarang kelas saya di Kolam Renang Presint 6...masa kami belajar memang tak ada orang sebab kolam renang tutup masa tu untuk kelas sahaja.So best , kita kita je.Mula-mula malu juga tapi bila dah dapat masuk kolam hmmmmm apa lagi bak dugong lah ...hahahah



Aina Widad tak sabar nak masuk kolam, masa ni group boys and men.



Lepak-lepak sambil tunggu girls time.Sambil tu tengok Qaid dan Affan belajar .


Saja nak tunjuk bukti ....saya swimming ...hahahah

Tersampai awal pula....masuk kolam terus sambil tunggu cikgu datang ...

Nanti dah pandai saya bagitahu berapa lama saya belajar untuk jadi pandai...hahahah
Jumpa lagi .


6 comments:

  1. Slow-slow pun tak pe. As long as Kak Suzie have fun.
    Diana ni pun belum lagi nak masukkan anak-anak kelas swimming.
    Tunggu yang bongsu tu besar sket senang hantar serentak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan diana...janji x takut air...
      anak2 akak dah besar semua boleh hantar sekali je....

      Delete
  2. Bestnya kak Suzie, belajar swimming.
    Kipidap! :)

    ReplyDelete