Apr 30, 2011

SS2

Hari ni ke SS2 pergi Craft World , Mikawah , Zhou Hua dan Kamdar.Semua kedai kain kat SS 2 semua pergi.Dari pukul 1 sampai pukul 3.Nasib baik lah hari ni tak kena bayar parking.Saya juga suka beli buah kat depan Babyland.Sedap dan kalau beli kat situ tak pernah mengecewakan.
Anak-anak dara saya jadi peneman kepada Damia.Damia anak buah saya sekolah di Seksyen 3 BBB.Hari Khamis tu masa Pendidikan Jasmani jari kelingking retak.Tapi sebab dia menahan diri sampai ke petang so bila pergi klinik dah patah.Kena simen lah....sampai ke lutut....tu yang anak-anak dara saya temankan.Kesian kat sepupu tapi nak main je lebihnya.....
Mesti ramai yang balik kampungkan? Saya ...driver tak ada so tak lah balik kampung.Maybe cuti sekolah ni baru nak balik kampung husband di Besut.....Dan dalam planning juga nak cuti ke Tasik Kenyir.Tengoklah nanti ...hhehehe kalau jadi...planning banyak tapi husband tak tau cuti tu bila.....

Oklah sampai sini dulu ....

No comments:

Post a Comment