Jun 14, 2013

Balik kampung ....jalan di KB

Asslammualaikum..

Boleh tak, tak nak cerita panjang-panjang ...heheheh layan gambar saya ...

Apam bakar kelantan ....sedap sangat .Nanti kalau saya  buat dan menjadi saya share ok ...

Nasi tumpang ...ini di pasar Siti Khadijah , saya selalu makan nasi tumpang yang dibeli di Pasar  Kubang pasu ...

Kuih....kuih ....memang terliur

Yang warna biru tu tepung tuke.Mentua saya kata tuke tu buluh.memang sedap .Dah dapat resepi ,nanti boleh cuba 

Nasi berlauk ikan merah .Pehhhh sedap .Kakak  yang jual ni senyum sebab saya dengan husband ambil suku je nasi ...

Suka tengok tapi kurang kalau nak makan ....kalau masak asam rebus saya suka ...

Hhehehe saya beli kuali tebal dan acuan bahulu tembaga  .Gerai kak yah golok tangga no 1 tingkat 1 ...saya memang shopping kat sini selalu 

Boleh snap gambar ni sebab datang awal Parking depan pasar  .kami tidur di KB hotel Sutera  Prima Inn

4 comments:

  1. Lama giler tak makan nasi tumpang...
    sy kalau ke pasar siti kadijah pasti akan singgah mkn seafood kat situ..besar n murah...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap lagi kat kubang pasu noen. Akak suka ikan

      Delete
  2. teringin nak jalan2 kat KB... rasanya kesana almost 11 years ago kut.. lamanyerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama tu. klau x kahwin org sana saya pun camtu gak kot

      Delete