May 10, 2016

Makan kek di bulan Syaaban

Assalammualaikum..

Lamanya tak ada update blog.Husband balik bercuti 10hari je. So sibuk pula kesana kemari ,uruskan kereta ,kerja-kerja yang tertangguh yang kena dibuat berdua .Hari-hari keluar cari-cari masa lapang dicelah-celah apabila anak-anak ke sekolah . Semput juga kesana sini .
Bila dia dah pergi kerja , mood dah kelaut .Sedih kena tinggal hahahahha

Ok last week penuh dengan ucapan hari ibu .Lepas tu ada pula pendapat haram menyambutnya , so banyak perbalahan. Bagi saya bila-bila je boleh nak beli hadiah , nak beli kek ....ikut suka kitalah kan . Ahad lepas kebetulan keluarga dari kampung datang bawa ikan lampan 7 ekor yang besar-besar .Jemputlah semua menjamu selera. Anak saudara saya pula beli kek untuk minum petang siap tulis happy mother day  lagi .Saja-saja heheh anak-anak excited , sebiji kek sekejap je habis.

Last week saya dah beli hadiah ...untuk saya dan mentua .Boleh lah kunun-kunun hadiah hari ibu .Sebenarnya dalam hati banyak sebab nak beli hadiah ni.Nak bagi sebagai hadiah hari ibu , nak kasi hadiah sebab nanti nak balik kampung masa cuti sekolah , nak kasi hadiah sebab dah nak Ramadhan , nak kasi hadiah sebab dah nak raya.Mentua saya hanya pakai baju sutera sejuk katanya . So bila nak raya saya akan bagi benda lain selain kain untuk baju .



Dapat kek 


banyak ni je mak pun ....heheh 

4 comments:

  1. Sedapnya kek... kak suzie pekabo? :)

    ReplyDelete
  2. Jika ianya memberikan kenangan indah dan merapatkan silaturahim.
    Apa salahnya kan.

    ReplyDelete
  3. Seronok gathering ramai2 kan..
    Lepas makan kek kita senam plak.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. Seronok gathering ramai2 kan..
    Lepas makan kek kita senam plak.. hehehe..

    ReplyDelete