Jul 6, 2011

Bulan Syaaban

Hari ni dah 4 Syaaban.Saya dah habis qada puasa.Alhamdulillah.Isnin lepas puasa hingga semalam dan dengan niat nak disambung hari ni tapi hari ni dah tak boleh puasa pula.Kalau boleh nak ambillah Pahala 70 Nabi puasa 3 hari diawal Syaaban,3 hari ditengah dan 3 hari di akhir.Dan semoga saya sihat pada 15Syaaban ni dan boleh mengambil fadilat nya.

Yesss......dah dapat dari MyBotang.....emmmmm cantik dan macam sayang nak guna tapi tak elokkan.Rasa macam nak buat card holder.Nantilah fikir-fikir ...kalau dah siap saya tunjuk ok....
Apa ni ,.......inilah baju yang dah siap dipotong dan tinggal nak jahit je.Berhari-hari nak potong -potong kain ni pun.Kalau boeh nak siapkan dalam masa 2 minggu ni.Harap dapat lah siap.


Yang dah siap jahit.Petang ini sepatutnya bolehlah dapat sepasang lagi tapi dapat call dari JPJ kata saman saya belum settle.Kes cermin gelap tu ...Rupanya bila saya marah kat sana balasan nya terhadap saya ada juga.Saya dah tak tau lagi dah salah apa saya ni.Kalau tak disettlekan minggu ni kes ni akan dibawa ke wilayah dan saya terpaksa rujuk ke wilayah.Aduh...letih betul.Saya yang menyerah diri sebab suruh diaorang check last-last saya kena balik.Kalau ikutkan kereta saya dah tak ada problem kalau dijalanan.JPJ tak akan saman saya kalau dijalan sebab memang dah cerah cermin tapi sebab saya serah diri then kena saya balik......Tolonglah...Ya Allah ...kerdilnya aku ini .....


3 comments:

  1. Banyaknya baju Kak Suzie kena jahit. Selamat menjahit, kak! Buat pelan-pelan.
    Simpati dengan kes JPJ tu. Hmmm... tak tau la nak cakap apa. Mungkin sebab kita bukan sape-sape, dia boleh buat camtu.

    ReplyDelete
  2. lepas ni nak raya lagi sibuk menjahit le...klu dah kena saman tu, bagi alasan mcm mana pun tetap kita salah dan kena bayar jugak..sabar lah..

    ReplyDelete
  3. baru baca entry ni.. tak sabar lak rasanya tunggu kain2 yang dipotong tu jadi baju ;D theme polka dot n stripes eh..

    ReplyDelete