Jul 18, 2011

Weekend....

Hari Ahad lepas  Hari Sukan ke 12 Tadika Kemas Widad.Sabtu hari potensi ahad sukan.Terbakar muka saya sebab 2 hari berjemur di padang.Tapi hari sukan ni berbaloi sikit boleh main dan dapat hadiah.Saya pula jadi AJK dan kerja saya pencatat.So memang kena duduk kat padang je lah.

 Ini acara pertama widad.Susun tin .Widad peserta terakhir dan dia kena susun tin.Hahahaha saya yang lebih excited siap lari dengan dia lagi....hahahah dapat 1st.
 Ini pula acara untuk bapa.Husband saya join dan yang pakai topi tu adik ipar saya .Heheheh 2-2 kalah.Acaranya masuk manik dalam benang.Ramai juga tapi kalah....
Ini acara AJK Wanita.Kalah juga .Cepat betul diaorang ni.Acara isi air dalam botol guna span.Tapi saya dapat juga hadiah cabutan bertuah.Widad bawa 7 hadiah.Fun sebab masa nilah kenal ibubapa dan kami pula sebagai AJK fun juga sebab sebelum ni bertekak dalam meeting je kan ...jom lawan kat padang...

Tolonggggg kulit terbakar.... walau dah pakai uv ,hari ni dah siap mengelupas....ada petua tak 

Menu hari ini :
Pagi : pulut durian 
Lunch : Ketam masak lemak nenas+ pucuk paku goreng pedas....

1 comment:

  1. plg nyampah kalau kulit terbakar..dah la kulit sy ni mmg dh x cerah..ha3..

    ReplyDelete