Mar 22, 2012

Lama tak jumpa.....

Cari kat cik google....heheheh
Assalamualaikum...

Lama betul kan senyap je .Saja ....sihat semuanya.Sibuk menjahit baju.Heheh musim kahwin nak sampai bulan Mei.Tapi sekarang orang dah tak kisah time tak cuti pun orang kahwin jugakan.

Dalam kepala ni macam-macam nak buat tapi belumlah lagi terlaksana.Nak siapkan tempahan dulu .....baju Mak chik Chah dah siap tapi dia tambah lagi sepasang .Lepas tu mentua saya akan mengerjakan umrah so dia suruh jahit 2 helai tudung.Tak banyak pun tapi malas je nak bergerak.heheheh

Nantilah kalau dah siap semua boleh le buat-buat rajin .....buat bag ke ,buat quilting ke tapi tak tahu bila le tu ye ....Sekarang anak buah saya wida dah balik Alor Star.Sempat juga kami hantar ke Alor Star tapi yang tak bestnya terperap je kat rumah kakak saya .Husband sakit gigi so malas lah nak jalan bila driver sakit ...hehehe.

Oklah Affan sudah ngamuk la....nak tengok power ranger.Itu salah satu faktor kadang malas nak duduk depan pc ni ....gggrrrrrr.....ok Salam Jumaat ....jumpa lagi ya ....

6 comments:

  1. Saya kalau kat kat rumah selalu berebut ngan Izzah, tak sabar2 kekadang tuh.. geram.

    ReplyDelete
  2. saya pulak...asal mengadap mesin jer...ader 3 budak mengacau...main benang la...main pembaris la....main mesin konon2 tengah menjahit la....adoyai...bila suh gi tengok tv tamo...takut katanya...ada citer momok....last2...ajak diorang masuk tido...ngan saya sekali gol (tido)..hehehehehhe...

    ReplyDelete
  3. hehe..akak kene beli cd power ranger tu..suh dia tgk kat tv..br akak tak kene kacau ;)

    ReplyDelete
  4. Hehehe kat rumah ni ada 2 pc n 1 laptop.Tapi dok berebut guna kat bawah ni .sebabnya kalau saya naik atas si affan pun ikut la naik atas juga pas tu ngamuk nak guna juga tu yang geram tu .

    ReplyDelete
  5. suzie..sama la kalau ngadap mesin habis ruler dia buat pedang.Tido nak berkepit tu yang sekali tido juga....

    ReplyDelete
  6. Noen...hehehe anak2 dah besar tak pandang lagi dah tv.Semua tengok kat youtube.Betul sebab bila dia tekan2 keluar ultraman tekan lagi upin ipin tekan macam-macamlah .Anak dara akak pun hari minggu tengok movie korea ...kat youtube juga.Kita jelah ngadap tv ....

    ReplyDelete