Jul 19, 2012

Ahlan wasalan Ya Ramadhan



Assalammualaikum ....

Ahlan wa salam Ya Ramadhan .....

Malas nak kidnap gambar kat google.Boleh je kan interprem diri sendiri ...hehehe

Selamat Menyambut Ramadhan .Malam ni dah mula terawih dan pagi esok dah mula sahur.Anak-anak saya teruja especially widad.Esok first day dia nak mula puasa penuh .Sebelum ni puasa juga tapi separuh hari .Pagi ni saja dah berapa kali pesan esok jangan lupa kejut widad tau mama.Heheheh

Esok saya ambil giliran untuk juadah more .Belum fikir nak masak apa .Maybe kuih muih je kot .My hubby tak ada disini so saya kena uruskan semua , kebetulan pula saya angkat bendera.Senang sikit esok nak masak boleh rasa lagi .Tapi tak sedih juga kan sebab tak boleh nak sama-sama rasa 1 ramadhan tu ....Tapi itu dah rezeki dari Allah .

Oklah ......saya ucapkan selamat menyambut Ramadhan semoga terus sihat untuk menunaikan ibadah puasa dan lain-lain ibadah di bulan yang penuh barakah ini .
Saya juga ingin memohon kemaafan dan kesilapan selama mana saya madah di alam maya ini .Tersilap kata ,tersilap taip ,tersilap gambar,tersilap comment dan semua kesalahan dari saya minta dimaafkan .

Selamat menyambut Ramadhan dari kami sekeluarga juga ....

Senyum .....:) 



Bukan nak tunjuk makanan ni tapi memang tak ada gambar yang lawa ini je lawa sikit ...heheheh





Dari kami sekeluarga ...husband tak ada sebab kami mmg susah nak ada kami sekali kecuali time raya ....huhuhuhu


2 comments:

  1. Selamat menyambut ramadhan Suzie, saya pun mohon ampun maaf andai ada silap salah... jumpa tak pernah tap selalu mengomen kat blog kan hihihi

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa juga ...kawan alam maya ...tapi best juga kan ..hahha

    ReplyDelete